مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

تحصیل

تحصیلاتش تمام شده‌است . علاوه بر این , او بیشتر به شواهد شیفت بعدی در برنامه‌های خواب با سن اضافه کرد , نه با مقایسه گروه‌هایی از کودکان با سنین متفاوت مثل قبل , بلکه با مقایسه بچه‌ها با خودشان در سن پیری . همکاران و همکاران , مطالعه‌ای در مورد ردیابی یک کودک برای بیش از دو سال منتشر کردند . داده‌ها به وضوح نشان دادند که وقتی بزرگ‌تر شدند , بعدا ً به رختخواب رفتند .

یک موضوع تکراری در مطالعات او این است که به طور کامل یک انتخاب رفتاری نیست - - یک الزام فیزیولوژیکی است .

او گفت : " نیروی پشت این تغییر که ما رفتاری از نظر رفتاری را می‌بینیم در زیست‌شناسی وجود دارد . "

حتی جدیدترین تهدید برای خواب نوجوانان - - وسوسه پرده‌های قابل‌حمل با بازی‌ها و رسانه‌های اجتماعی - - تاثیر بیولوژیکی مستقیم و اختصاصی بر خواب دارد . در مطالعه‌ای دیگر , او دریافت که زیست‌شناسی خواب پسران و دختران در سنین بالاتر از بلوغ که در مراحل اولیه بلوغ قرار داشتند به ویژه در مقایسه با نوجوانان بزرگ‌تر به نور حساس بودند , به این معنی که استفاده از ابزار دیرهنگام به ویژه برای نوجوانان بسیار آزاردهنده است .

برخورد با سیاست

برای تمام شواهد علمی او دریافته است که سیاست با عوامل زیادی هدایت می‌شود . او گفت که مطالعات او رونده‌ای کلی مهمی را شناسایی کرده‌اند , اما در بسیاری از خانواده‌هایی که نوجوانان روزه‌ای ابتدایی مدرسه را خوب مدیریت می‌کنند وجود ندارد .

در همان حال , او گفت که دلایل زیادی وجود دارد که چرا نواحی مدرسه‌ای در زمان انجام آن‌ها شروع می‌شوند . برای مثال , برای برخی خانواده‌ها , داشتن بچه‌های بزرگ‌تر خانه قبل از بچه‌های کوچک‌تر , به والدین این امکان را می‌دهد که مطمئن شوند که بچه‌های کوچک‌تر یک خواهر بزرگ‌تر دارند که به خانه بیایند .

او تایید کرد : " سیستم مدرسه مرکزی برای زندگی اجتماعی است . "

اما او گفت که اما شواهد زیست‌شناختی برای اجازه دادن به نوجوانان در طولانی‌مدت طاقت‌فرسا است . او گفت که تا زمانی که مدرسه در زمانی شروع به خواب کند که آن‌ها هنوز نیاز به خواب دارند , نوجوانان به طور متوسط ممکن است از " شرایط اجتماعی " رنج ببرند که در آن زمان زندگی زمان‌بندی بدن نیست .

چرا لباس عوض کردیم ? پاسخ در سایه‌ها نهفته‌است , تحقیقات جدید می‌یابد

منبع :

دانشگاه نیویورک

خلاصه :

زمانی که " لباس " ویروسی شد , میلیون‌ها به رنگ‌های واقعی آن تقسیم شدند : طلا و سفید یا سیاه و آبی ? در مطالعه جدیدی به این نتیجه می‌رسیم که این تفاوت‌ها در ادراک ناشی از فرضیات ما درباره چگونگی روشن کردن لباس است.

زمانی که " لباس " ویروسی شد , میلیون‌ها به رنگ‌های واقعی آن تقسیم شدند : طلا و سفید یا سیاه و آبی ? در یک مطالعه جدید , دانشگاه نیو یورک در دانشگاه نیویورک به این نتیجه رسید که این تفاوت‌ها در ادراک ناشی از فرضیات ما در مورد چگونگی روشن کردن لباس است.

آن‌هایی که فکر می‌کردند این لباس , که توسط مادر عروس در مراسم عروسی در اسکاتلند فرسوده شده بود , به احتمال زیاد لباس را طلایی و سفید می‌دید ; برعکس , کسانی که فکر می‌کردند این لباس توسط نور مصنوعی روشن شده‌است , بیشتر به رنگ سیاه و آبی است .

روشن توضیح می‌دهد که " تصویر اصلی بیش از حد نوردهی شده‌است و منبع روشنایی نامطمئن است . " " در نتیجه , ما فرضیاتی در مورد نحوه روشن کردن لباس , که بر رنگ‌هایی که می‌بینیم , تاثیر می‌گذارد. "

" سایه‌ها آبی هستند , بنابراین ما از نظر ذهنی نور آبی را کم می‌کنیم تا تصویر را مشاهده کنیم, که سپس در رنگ‌های روشن - - طلایی و سفید ظاهر می‌شود . " " با این حال , نور مصنوعی مایل به زرد شدن است , بنابراین اگر ما آن را در این مد ببینیم , این رنگ را برجسته می‌کنیم , و ما را با لباسی که به رنگ سیاه و آبی می‌بینیم , ترک می‌کنیم .

" این یک کارکرد شناختی اساسی است : برای درک رنگ شی , منبع نور باید در نظر گرفته شود , که مغز به طور مداوم انجام می‌دهد . "

یافته‌ها , براساس مطالعه آنلاین با بیش از ۲۰۰۰ شرکت‌کننده , در ژورنال چشم‌انداز ظاهر می‌شوند .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۱/۰۱
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی