مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

تاخیر

خانم وی به این نتیجه رسید که اختلالات خواب در جامعه عمومی شایع است و سلامت خواب باید در ارزیابی ریسک بالینی گنجانده شود . آموزش بهداشت برای افزایش آگاهی‌های عمومی در مورد علائم بی‌خوابی و خطرات بالقوه مورد نیاز است تا افراد مبتلا به مشکلات خواب به دنبال کمک باشند ."

گیاه القای خواب : جز کلیدی که شناسایی شد

مبدا :

دانشگاه of

خلاصه :

خواب Can't ؟ اگر یک گیاه هندی به نام Ashwagandha را امتحان کنید مشکلات خواب شما ممکن است بهبود پیدا کند . محققان دریافتند که یک جز فعال از برگ‌های Ashwagandha به طور قابل‌توجهی باعث خواب می‌شود .

خواب Can't ؟ اگر یک گیاه هندی به نام Ashwagandha را امتحان کنید مشکلات خواب شما ممکن است بهبود پیدا کند . محققان موسسه خواب در ژاپن دریافتند که یک جز فعال از برگ‌های Ashwagandha به طور قابل‌توجهی باعث خواب می‌شود .

Ashwagandha ( Withania somnifera ) یک گیاه مرکزی در Ayurveda ، دارویی خانگی است که بومی هند است . به عنوان مدلول از نام لاتین خود somnifera ، به معنای القای خواب ، آن را برای خواب صدا طی قرن‌ها توصیه کرده‌است . با اینکه مطالعات علمی همچنین از پودر خام of برای ترویج خواب حمایت می‌کند ، جز فعال با خاصیت القای خواب هنوز ناشناخته است .

گروه تحقیقاتی به رهبری Mahesh K . Kaushik و Yoshihiro Urade از موسسه بین‌المللی داروی خواب ادغامی ( WPI - IIIS ) ، دانشگاه of ، تاثیر اجزای مختلف of بر روی خواب در موش‌ها را با ثبت electroencephalogram و electromyography بررسی کردند . عصاره آب برگ Ashwaganda حاوی غنی از triethylene گلیکول ( TEG ) حرکت چشم غیر سریع ( NREM ) را به طور قابل‌توجهی ارتقا داد و حرکت چشم سریع ( عناصر نایاب ) را اندکی تغییر داد، در حالی که عصاره الکلی حاوی withanolides فعال تاثیری در خواب نداشت . خواب ناشی از TEG شبیه به خواب طبیعی بود . علاوه بر این، TEG موجود تجاری نیز میزان خواب NREM را افزایش می‌دهد . در نتیجه آن‌ها نتیجه گرفتند که TEG جز فعالی است که فیزیولوژیکی صدا را القا می‌کند .

Sleeplessness و دیگر اختلال خواب مانند سندرم پای بی‌قرار ، در میان جمعیت میان سال ، شایع است . Insomnia یکی از شایع‌ترین بیماری‌های neuropsychiatric است که تخمین زده می‌شود ۱۰ - ۱۵ درصد جمعیت عمومی و ۳۰ - ۶۰ درصد جمعیت سالمندان را تشکیل می‌دهد . آن ارتباط نزدیکی با بیماری‌های خاص دیگر از جمله چاقی ، بیماری‌های قلبی عروقی ، افسردگی ، اضطراب ، نقص جنون و غیره دارد . در حال حاضر داروهای ترکیبی موجود اغلب عوارض جانبی شدیدی را نشان می‌دهند . از طرف دیگر ، پودر خام Ashwagandha شامل مقدار قابل‌توجهی از TEG را می‌توان برای خواب بهتر بدون هیچ گونه عوارض جانبی مصرف کرد . یافته‌های این مطالعه می‌تواند انقلابی در درمان گیاهی طبیعی برای اختلالات ناشی از بی‌خوابی و اختلالات مربوط به خواب را ایجاد کند .

با این حال ، کاربرد بالینی of برای درمان بی‌خوابی هنوز در وضعیت نابالغ قرار دارد ، چرا که گروه TEG در درجه اول برای اهداف صنعتی استفاده می‌شود و بسیار کم به کاربرد و سمیت آن برای سیستم‌های زیستی مشهور است . بنابراین مطالعات بیشتری برای تایید ایمنی of مورد نیاز خواهد بود .

به گفته نویسندگان ، آن‌ها در حال حاضر در حال ارزیابی تاثیر سازمان TEG بر روی استرس هستند ، زیرا معتقد هستند که Ashwagandha استرس و عدم تعادل صحیح سیستم‌های عصبی مختلف را کاهش می‌دهد . مطالعات آینده نیز شامل شناسایی ناحیه مغز هدف of ، نفوذپذیری مغناطیسی مغزی و مکانیسمی است که سازمان دهی به خواب موجب خواب می‌شود .

Mathematicians پیش‌بینی می‌کنند که تاخیر در مدرسه زمان شروع مدرسه را برای کمک به خواب نوجوانان محروم می‌کند

مبدا :

دانشگاه ساری

خلاصه :

در طول این هفته کافی نیست و تلاش برای رسیدن در آخر هفته منجر به " تاخیر اجتماعی جت " می‌شود و یک مطالعه جدید پیدا می‌کند . این تحقیق یافته‌است که زمان آغاز مدرسه به تاخیر در انگلستان بعید است که محرومیت از خواب را در نوجوانان کاهش دهد .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۱/۰۱
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی