مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

استخوان

واکر گفت : " کالج پزشکان آمریکا تایید کرده‌است که قرص‌های خواب‌آور نباید اولین واکنش - به مشکلات خواب باشند . ما باید درمان‌های بهتری برای بازیابی خواب سالم در بزرگسالان مسن‌تر پیدا کنیم و این هم اکنون یکی از ماموریت‌های تحقیقاتی اختصاصی ما است ."

همچنین در نظر گرفتن تغییر فرهنگ خواب مساله کمیت در برابر کیفیت است .

Mander گفت : " قبلا ً، این مکالمه بر روی چند ساعت که شما نیاز دارید ، متمرکز است . با این حال ، شما می‌توانید برای چند ساعت کافی بخوابید اما کیفیت خوب خواب را به دست نیاورید . ما همچنین باید اهمیت کیفیت خواب را درک کنیم .

واکر گفت : " در واقع ، ما به هم کمیت و هم کیفیت نیاز داریم . "

اختلالات خواب طولانی‌مدت می‌تواند منجر به تشکیل استخوان پایین‌تر شود.

مبدا :

انجمن endocrine

خلاصه :

خواب ناکافی ، یک مشکل رایج که با خطر بیماری مزمن ارتباط دارد ، ممکن است عامل خطر ناشناخته‌ای برای از دست دادن استخوان باشد .

خواب ناکافی ، یک مشکل رایج که با خطر بیماری مزمن ارتباط دارد ، ممکن است عامل خطر ناشناخته‌ای برای از دست دادن استخوان باشد . نتایج یک مطالعه جدید روز شنبه در جلسه سالانه endocrine Society's ۹۹ در اورلاندو ، Fla ارائه خواهد شد .

محققان مطالعه نشان دادند که پس از سه هفته خواب تجمعی و اختلال در روال شبانه‌روزی ، افراد سالم سطح بالایی از تشکیل استخوان را در خون خود کاهش داده‌اند ، در حالی که شاخص زیستی of استخوان ، یا شکستگی استخوان تغییر نکرده است .

کریستین سوانسون ، بازرس ارشد دانشگاه کلرادو در اورورا ، Colo ، گفت : " این تعادل استخوان تغییر یافته باعث ایجاد یک پنجره از دست رفتن استخوان بالقوه می‌شود که می‌تواند منجر به پوکی استخوان و شکستگی استخوان شود." گفت : Swanson این تحقیقات را به پایان رساند در حالی که او در دانشگاه علوم & Health در پورتلند واقع است . و دکتر اریک S . Orwoll و استیون آ . شی .

سوانسون گفت : " اگر اختلال خواب مزمن بعنوان یک عامل خطر جدید برای پوکی استخوان شناسایی شود ، می‌تواند به توضیح این مساله کمک کند که چرا در حدود ۵۰ درصد تخمین زده‌شده برای پوکی استخوان در حدود ۵۰ درصد برآورد شده در حدود ۵۰ درصد تخمین زده نشده است .

مراکز کنترل و پیش‌گیری از بیماری‌ها می‌گویند که خواب ناکافی نیز رایج است و بیش از ۲۵ درصد از جمعیت آمریکا را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و به طور مرتب ۱۰ درصد از جمعیت آمریکا را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .

۱۰ نفر در این مطالعه بخشی از مطالعه بزرگ‌تری بودند که برخی از نویسندگان Swanson's در سال ۲۰۱۲ در بیمارستان Brigham و Women's در بوستون ، نماز خواندند . این مطالعه نتایج سلامتی محدودیت‌های خواب همراه با اختلال در روال شبانه‌روزی را مورد ارزیابی قرار داد . سوانسون یک اخلال در روال شبانه‌روزی را به عنوان " عدم تطابق بین ساعت داخلی بدن و محیط ایجاد شده با زندگی در یک روز کوتاه‌تر یا طولانی‌تر از ۲۴ ساعت تعریف کرد ."

Study این تغییر را به " چهار منطقه زمانی در هر روز به مدت سه هفته " تشبیه کردند . سوانسون این تغییر را به " چهار منطقه زمانی در هر روز به مدت سه هفته تشبیه کرد " چون خواب کوتاه‌مدت برای کارگران شب و شیفت شب رایج است . در حالی که بیدار شده ، مردان مقادیر مشابهی از کالری و مواد مغذی را در طول مطالعه می‌خوردند . نمونه‌های خون در اساس و پس از سه هفته دستکاری خواب برای اندازه‌گیری نشانگرهای زیستی استخوان بدست آمدند . شش نفر از مردان در سنین ۲۰ تا ۲۷ سال سن داشتند و چهار نفر دیگر ۵۵ تا ۶۵ سال سن داشتند . در ابتدا تامین بودجه محدود مانع از بررسی سرم از زنان در این مطالعه شد ، اما این گروه قصد دارد در مورد تفاوت‌های جنسی در رابطه با استخوان خواب در مطالعات بعدی تحقیق کند .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۱/۰۱
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی