مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

کودک

موش‌ها به طور عادی در طول روز می‌خوابند و مانند مردم چندین بار از خواب عمیق و بی رویا به خواب REM یعنی خواب و یا خواب سبک خواب دیدن می‌کنند . اما موش با جهش Nf۱ به زودی پس از اینکه وارد خواب عمیقی شدند بیدار شدند . نتیجه یک تکه قطعه‌قطعه شده بود و احتمالا ً آرامش‌بخش ، روز خوابیدن .

Anastasaki گفت : " در تمام طول شب و روز ، آن‌ها به خواب رفتند و وقتی بیدار شدند بیدار شدند .

اگر چه موش‌ها مهندسی شده بودند تا بیماری NF۱ انسان را تقلید کنند ، اما می‌توانند بینش‌هایی را در مورد پایه‌های زیستی خواب به طور کلی ارایه دهند که می‌تواند به افراد با مشکلات خواب مرتبط با NF۱ کمک کند . حدود یک سوم از بزرگسالان آمریکایی درجاتی از بی‌خوابی را گزارش می‌دهند و ۱۵ درصد بی‌خوابی مزمن دارد که سه ماه یا بیشتر طول می‌کشد .

Gutmann گفت : " مطالعه مشکلات خواب در مردم سخت است زیرا عوامل بسیاری وجود دارند که تاثیر خوبی بر روی خواب شما می‌گذارند . اما اکنون ما یک سیستم کنترل‌شده داریم که می‌توانیم از آن برای شروع به نگاه کردن به کدام سلول‌ها و پروتیین‌ها استفاده کنیم ، و عوامل زیستی بر کیفیت خواب تاثیر می‌گذارند . تنها زمانی که ما مساله را بهتر درک کنیم ، قادر خواهیم بود روش‌های بهتری برای درمان آن پیدا کنیم ."

خواب منظم و خواب کافی برای کودکان ممکن است به نوجوانان سالم‌تر منجر شود .

مبدا :

ایالت پن

خلاصه :

به گفته پژوهشگران ، داشتن یک خواب منظم ، زمان خواب مناسب و خواب کافی از دوران کودکی ممکن است برای وزن بدن سالم در نوجوانی مهم باشد .

با توجه به گفته محققان در ایالت پن ، داشتن یک خواب منظم ، زمان خواب مناسب و خواب کافی از کودکی زود ممکن است برای وزن بدن سالم در نوجوانی مهم باشد .

محققان گروه‌هایی از کودکان را با خواب و روال خواب و خواب خواب برای هر گروه با شاخص توده بدنی بزرگ‌سال ( BMI شناسایی کردند . نتایج در روز ۴ دسامبر در روزنامه journal منتشر شد .

یافته‌ها نشان می‌دهند که خواب زمان کودکی و گروه‌های روتین خواب الگوهای خواب نوجوان و BMI را پیش‌بینی می‌کنند .

در یک مطالعه ملی از خانواده‌های شهری ، یک سوم از کودکان به طور مداوم به سن ۵ تا ۹ سالگی پایبند هستند . آن‌هایی که در سن ۹ سالگی روتین خواب نداشتند ، مدت‌زمان خواب کوتاه و BMI بالاتری را در سن ۱۵ سالگی داشتند که در مقایسه با آن کودکان با bedtimes مناسب سن ( پس از تنظیم وزن بالای ۳ سال ) .

" روش‌های تربیت کودک در دوران کودکی بر سلامت فیزیکی و BMI در ساله‌ای نوجوانی تاثیر می‌گذارد . co بکستون ، استاد بهداشت biobehavioral در ایالت پن ، و رئیس کمیته خواب ، سلامت و جامعه در ایالت پن ، گفت : " توسعه یک برنامه منظم در دوران کودکی برای سلامت آینده کودک حیاتی است . ما فکر می‌کنیم که خواب بر سلامت جسمی و روانی و توانایی یادگیری تاثیر می‌گذارد ."

bedtimes باید توسط عوامل مختلفی تعیین شوند ، مانند زمانی که کودک باید براساس زمانی که کودک برای مدرسه آماده می‌شود بیدار شود ، و زمانی که زمان شروع به مدرسه و زمان شروع مدرسه می‌شود . بکستون پیشنهاد می‌کند : " زمان شروع مدرسه توسط والدین تعیین می‌شود ، اما bedtimes و routines خواب را می‌توان با والدین تطبیق داد .

بکستون گفت : " دادن چارچوب زمانی به کودکان برای به دست آوردن میزان مناسب خواب بسیار مهم است ، زیرا به گفته این یافته‌ها ، مدت‌زمان توصیه‌شده در خواب می‌تواند بر BMI در سال‌های نوجوانی تاثیر بگذارد .

بکستون باید به اندازه کافی یک " پنجره " برای کودک فراهم کند تا مقدار مناسبی از خواب را به دست آورد ، حتی اگر کودک هم فورا ً به خواب رود .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۳۰
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی