مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

نگرانی

نویسنده سرب ، Soomi لی ، که اکنون استادیار مطالعات قدیمی در دانشکده علوم رفتاری و اجتماعی در دانشگاه جنوب فلوریدا می‌باشد ، گفت که این مطالعه از توصیه‌های موجود کودکان حمایت می‌کند که داشتن a مناسب سن و سن برای سلامت children's مهم است . لی که در زمان مطالعه در ایالت پن بود ، مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در رشته توسعه انسانی و مطالعات خانوادگی دریافت کرد و مدرک دکترای خود را در رشته پزشکی biobehavioral در ایالت پن به دست آورد .

لی گفت که علاوه بر این ، این مطالعه پیوستگی در رفتارهای خواب را نشان می‌دهد ، در حالی که افرادی که بیش‌ترین زمان خواب و خواب را در طول دوران کودکی داشتند ، مدت خواب کافی در دوران کودکی داشتند ، در حالی که آن‌هایی که خواب نیمه بهینه خواب و روتین خواب را داشتند مدت‌زمان خواب کافی در دوران نوجوانی را نداشتند .

محققان داده‌های طولی از خانواده‌های آسیب‌پذیر و مطالعه Wellbeing کودک ، یک گروه ملی از ۲۰ شهر ایالات‌متحده آمریکا را با موضوعات ۲، ۱۹۶ مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند .

زمان خواب و خواب دوران کودکی توسط گزارش مادران از حضور children's و زمان‌بندی of ، پایبندی به bedtimes و مدت‌زمان خواب عادی در سنین ۵ و ۹ ارزیابی شد . در سن ۱۵ سالگی ، این نوجوانان قد و وزن خود را گزارش کردند که برای محاسبه BMI استفاده می‌شد .

لی گفت که این مطالعه بر اهمیت آموزش والدین در رابطه با فرزند bedtime ، به ویژه برای افراد کم‌درآمد ، تاکید می‌کند .

لی گفت : " در نمونه ما که شامل بخش بزرگی از خانواده‌های کم‌درآمد ، تحصیلات پایین و اقلیت قومی است، تنها کم‌تر از یک سوم کودکان در سن ۵ و ۹ سالگی زمان خواب مناسب را دارند . این باعث نگرانی در مورد توسعه و بهداشت کودکان در خانواده‌های محروم می‌شود . مداخلات خانوادگی آینده ممکن است نیاز به تحصیلات والدین در مورد سلامتی خواب ، به ویژه تمرکز بر روی والدین با درآمد اندک و آموزش پایین داشته باشند ."

لی گفت : علاوه بر این ، مطالعات آینده باید بر روی این موضوع متمرکز شوند که آیا مداخلات رفتار خواب کودکی باعث بهبود خواب سالم‌تر و کاهش وزن در مراحل بعدی زندگی می‌شوند .

موسسه ملی بهداشت کودکان و توسعه انسانی موسسه ملی بهداشت از این تحقیق حمایت کرده‌است .

مولفان دیگر عبارتند از آن - ماری چانگ ، استادیار بهداشت biobehavioral ، و نیکول Nahmod ، دستیار پژوهش در دانشکده بهداشت عمومی و دانشجوی کارشناسی‌ارشد در رشته آمار ، دانشگاه آرکادیا ؛ و لارنس برگر ، مدیر موسسه تحقیقات در زمینه فقر و دانشکده کار اجتماعی در دانشگاه ویسکانسین .

مشکلات خواب در دانش آموزان بزرگ‌سال جوان در مطالعه جدید آشکار شدند .

مطالعه‌ای که در ژورنال تحقیقات خواب منتشر شد نشان می‌دهد که مشکلات خواب هم رایج هستند و هم در میان دانش آموزان افزایش می‌یابد .

در این مطالعه که شامل دانشجویان دانشگاه و دانشجویان دانشگاه نروژ در سال‌های ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ است ، هر دو دانش آموزان مرد و مرد در اواخر روزه‌ای هفته ( ساعت ۷ : ۲۴ ساعت ) به طور متوسط می‌خوابند ، اما در اواخر هفته ( ۸ : ۲۵ ساعت ) به خواب و توصیه‌های خواب نیاز دارند .

شیوع کلی بی‌خوابی در بین شرکت کنندگان ۳۴.۲ درصد برای زنان و ۲۲.۲ درصد برای مردان بود . در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ افزایش قابل‌توجهی در مشکلات خواب وجود داشت ( ۳۰ / ۵ درصد ) ، که به ویژه در زنان برجسته بود " ما نگران افزایش زیاد و افزایش بی‌خوابی در دانشجویان کالج هستیم . پروفسور Børge Sivertsen ، نویسنده برجسته موسسه سلامت عمومی نروژ ، گفت : " این یافته‌ها در بحران سلامت روانی که دانشجویان کالج هم اکنون با آن روبرو هستند ، گسترش می‌یابند و تاکید می‌کنند که مشکلات خواب ، برابر مشکلات سلامتی ذهنی ، توجه را به عنوان یک نگرانی عمومی در جامعه مورد توجه قرار می‌دهند ."

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۳۰
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی