مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

میزانها

طب فشاری ، علایم بلند مدت درمان سرطان پستان را از بین می‌برد .

بازماندگان سرطان پستان بهبودی در افسردگی ، درد ، اضطراب و خواب را پس از طب فشاری تحت کنترل خود گزارش دادند .

مبدا :

دانشگاه میشیگان - دانشگاه میشیگان

خلاصه :

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که فشاری می‌تواند با هزینه پایین ، در خانه به مجموعه‌ای از اثرات جانبی ماندگار باشد که پس از پایان درمان سرطان سینه ادامه دارد .

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که فشاری می‌تواند با هزینه پایین ، در خانه به مجموعه‌ای از اثرات جانبی ماندگار باشد که پس از پایان درمان سرطان سینه ادامه دارد .

محققان دانشگاه سرطان Rogel Michigan در سال ۲۰۱۶ گزارش دادند که طب فشاری به کاهش خستگی در نجات یافتگان مبتلا به سرطان پستان کمک کرده‌است .

در این مطالعه جدید ، آن‌ها به تاثیر فشار بر نشانه‌هایی که اغلب خستگی را در این جمعیت همراه می‌کنند ، نگاه کردند : درد مزمن ، اضطراب ، افسردگی و خواب ضعیف . آن‌ها مشاهده کردند که طب فشاری همه این نشانه‌ها را در مقایسه با مراقبت‌های استاندارد بهبود داده‌است .

در این مطالعه ، بازماندگان سرطان پستان که گزارش خستگی را گزارش کردند ، تصادفی به یکی از دو نوع فشاری یا مراقبت‌های معمول بودند که شامل تکنیک‌های معمول مدیریت خواب بودند . زنان یاد گرفته بودند که چطور نقاط فشاری را پیدا کرده و تحریک کنند تا بتوانند هر روز شش هفته در خانه بمانند .

از بین ۴۲۴ survivors که خستگی را از مطالعه اصلی تجربه می‌کنند ، محققان نیمی از نشانه‌های دیگری را یافتند و ۱۷ درصد آن‌ها را تجربه کردند .

" این واقعا ً برای یک زن غیر عادی بود که فقط خستگی داشت . این تاثیرات جانبی بلند مدت یک مشکل بزرگ هستند . برای برخی از زنان ، آن‌ها موانع مهمی در زندگی شان هستند . " Zick ، N.D. ، MPH ، استادیار پزشکی خانواده در پزشکی میشیگان .

تحلیل جدید بر روی ۲۸۸ بیمار متمرکز شد که علائم را علاوه بر خستگی گزارش دادند . آن‌ها هر هفته در مورد خستگی ، کیفیت خواب ، علائم افسردگی ، اضطراب و درد سوال می‌شدند . نتایج در Spectrum سرطان JNCI منتشر می‌شوند .

طب فشاری از طب سنتی چینی مشتق شده‌است . آن شامل اعمال فشار با انگشتان ، شست دست یا دستگاه به نقاط مشخص روی بدن است . محققان دو نوع فشاری را آزمایش کرده‌اند : relaxing فشاری که به طور سنتی برای درمان بی‌خوابی استفاده می‌شود و طب فشاری را تحریک می‌کند که برای افزایش انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد . این دو روش با هم فرق دارند که نقاط روی بدن تحریک می‌شوند .

پس از شش هفته استراحت ، طب فشاری بسیار بهتر از تحریک فشاری فشاری یا استاندارد در بهبود علایم افسردگی و خواب بود . هر دو نوع فشاری بیشتر از مراقبت استاندارد برای بهبود اضطراب ، شدت درد و درد تداخل با زندگی روزمره بودند .

اگر فردی را داشته باشید که خسته و افسرده است ، این یک نتیجه‌گیری بدیهی برای استفاده از فشار فشاری است . برای اضطراب و یا درد ، این روش می‌تواند کارساز باشد . "

محققان همچنین ارزیابی کردند که آیا بهبود یک نشانه به بهبود علایم دیگر کمک کرده‌است . آن‌ها دریافتند که بهبود علایم افسردگی کیفیت خواب را بهبود می‌بخشد و حدود ۲۰ درصد بهبود خستگی را تشکیل می‌دهد .

این بدان معناست که ما می‌دانیم که ۸۰ درصد of بر خستگی تاثیر می‌گذارند . علائم depressive و کیفیت خواب بخش کوچکی هستند و منطقی به نظر می‌رسد . اما واضح است که عوامل دیگری نیز وجود دارند . "

او مظنون است که این نشانه‌ها چندین مسیر ماشینی مختلف را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند که احتمالا ً به روش‌های مختلف بر مغز تاثیر می‌گذارند . این به این معنی است که درمان به احتمال زیاد باید متناسب با علایم woman's و عوامل دیگر باشد .

محققان قصد دارند تا اطلاعات بیشتری را با استفاده از تصویربرداری عصبی برای درک مسیرهای مغزی که در آن دخیل هستند ، جمع‌آوری کنند . آن‌ها هم اکنون در حال اجرای دو آزمایش بالینی هستند تا به استفاده از یک برنامه فشاری نگاه کنند . آن‌ها با هم‌کاری متخصصان مهندسی U - M از متخصصان مهندسی ، یک چوب ویژه برای کمک به بیماران در اجرای طب فشاری ایجاد کردند . این چوب به تضمین فشار مناسب و پی‌گیری میزان استفاده بیماران از آن کمک می‌کند .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۳۰
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی