مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

سالمند

علاوه بر این ، آن‌ها مشاهده کردند که صداهای خارجی شبکه گسترده ‌تری از اعصاب را در بیماران tinnitus با شنوایی شنوایی فعال می‌کنند ( تقریبا همه بیماران tinnitus شنوایی دارند ) تا در سوژه‌های عادی . این یافته حاکی از آن است که این یافته حاکی از آن است که سیستم شنیداری در بیماران tinnitus نتیجه کاهش محرک شنوایی می‌باشد .

 "لاک‌وود " گفت : " تغییرات در مغز در پی بسیاری از اشکال آسیب مغزی و یا تغییر در ورودی حسی مغز رخ می‌دهد . " این تغییرات ممکن است مسئول علائم نظیر درد اندام خیالی ، نوعی سندروم که در آن احساس ناراحتی و ناراحتی شدیدی دارد که به نظر می‌رسد از دست گم‌شده ناشی می‌شود . ما معتقدیم که tinnitus ممکن است طرف شنیداری درد عضو فانتوم باشد .

لاک‌وود در ادامه گفت : " ما هنوز کاره‌ای زیادی برای انجام دادن داریم ، زیرا عواملی که باعث تغییراتی در گزارش ما می‌شوند را تعریف می‌کنیم و یاد می‌گیریم که چطور از این اطلاعات برای درمان درمان‌های علمی استفاده کنیم ."

این مطالعه با کمک UB ، انجمن Tinnitus آمریکا ، جیمز اچ . کامینگز از بوفالو و موسسه ملی on و سایر اختلالات ارتباطی ، بخشی از موسسه ملی بهداشت .

خواب ضعیف و مرگ ناشی از مرگ

مبدا :

دانشگاه آدلاید

خلاصه :

افراد مسن که اپیزودهای تنفسی را تجربه می‌کنند در حالی که خواب عمیقی از مشکلات قلبی دارند . تحقیقات برای اولین بار نشان می‌دهند که oxygenation خون ضعیف شاخص خوبی از شانس مرگ مرتبط با قلب است که نمی‌توان آن را به تنهایی به تنهایی نسبت داد .

افراد مسن که اپیزودهای تنفسی را تجربه می‌کنند در حالی که خواب عمیقی از مشکلات قلبی دارند . تحقیقات برای اولین بار نشان می‌دهند که اکسیژن زایی فقیر یک شاخص خوب برای مرگ مرتبط با قلب است ، که به تنهایی نمی‌تواند به تنهایی تنفس به خواب نسبت داده شود .

گروهی به رهبری پروفسور Dominik لینتس و استادیار دانشکده پزشکی دانشگاه of و دانشکده مهندسی الکترونیک و الکترونیک ، مطالعه خود را در مجله قلب اروپا منتشر کرده‌اند که الگوهای انتقال خون کم را در طول خواب و ارتباط با مرگ مرتبط با قلب در ۲۸۴۰ مردان در ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ مورد بررسی قرار داده‌است .

استادیار افزود : " درک دلایل اساسی اشباع اکسیژن کم در طول خواب مهم است چون ممکن است به جلوگیری از مرگ کمک کند ."

" این مطالعه برای اولین بار نشان می‌دهد که میزان اکسیژن زایی در طول خواب ، احتمال مرگ مرتبط با قلب را در مردان مسن پیش‌بینی می‌کند . این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که کاهش اکسیژن خون به تنهایی نمی‌تواند به افت آب در اکسیژن نسبت داده شود ."

یک فرد سالم معمولا ً در طول روز ۹۵ تا ۱۰۰ درصد اشباع دارد . اشباع اکسیژن کمی پایین‌تر است در حالی که فرد به خاطر تنفس کم‌عمق‌تر به خواب می‌رود . غلظت زیر ۹۰ درصد پایین است و منجر به hypoxia می‌شود که در آن جریان اکسیژن به بدن محدود می‌شود .

پروفسور Professor می‌گوید : " این مطالعه نشان داد که زمانی که مردان ۱۲ یا چند دقیقه داشتند ، غلظت کم اکسیژن کم‌تر از ۹۰ درصد این میزان خطر مرگ ناشی از قلب را ۵۹ درصد افزایش داد ."

" تقریبا ً ۲۰ درصد از زمانی که اشباع اکسیژن زیر ۹۰ درصد بود ، ممکن نبود نسبت به episodic که به طور سنتی به تنفس نامنظم مربوط است نسبت داده شود ."

استادیار افزود : "غربالگری و درمان عوامل خطر فراتر از تنفس آشفته خواب و چاقی ممکن است به کاهش hypoxia شبانه در افرادی کمک کند که به طور منظم مدت‌زمان طولانی را در طول شب زیر ۹۰ درصد اشباع اکسیژن تجربه می‌کنند " .

ابزارهای ساده و مقرون‌به‌صرفه برای اندازه‌گیری طول شب سطوح hypoxia به راحتی در دسترس هستند . آزمایش‌ها می‌توانند در خانه یا تسهیلات مراقبت از سالمندان به عنوان بخشی از برنامه کنترل سلامت استاندارد اجرا شوند ."

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۳۰
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی