مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

خوابها

طب فشاری یک گزینه جذاب است زیرا می‌تواند در خانه با حداقل اثرات منفی انجام شود . این مطالعه نشان داد که زنان قادر به اعمال فشار صحیح بر نقاط مناسب هستند . برخی زنان به کوفتگی جزئی در مکان‌های طب فشاری گزارش دادند .

نویسنده و نویسنده دیگر . مک گری , اندرو مک گری , gwen لین وایت , سوزان لین مورفی , ریچارد ادموند هریس

بودجه : موسسات ملی کمک‌های بهداشت و درمان

میلیون‌ها قرص خواب در معرض خطر آتش‌سوزی قرار می‌گیرند

منبع :

مرزها

خلاصه :

قرص‌های خواب‌آور که به طور گسترده تجویز می‌شوند , توانایی خواب در خواب را وقتی احساس تهدید می‌کنند , سرکوب می‌کنند . بنا بر یک مطالعه جدید , به گفته یک مطالعه جدید , اما یک طبقه جایگزین که در حال حاضر تحت توسعه قرار دارد می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا در صورت وقوع زلزله , هشدار آتش یا متجاوز تحریک شوند .

در محاکمه‌ای که یکی از اقشار اصلی داروهای تجویزی بود , نیمی از شرکت کنندگان از روی یک هشدار آتش به همان اندازه که کسی در کنار تختخوابش جارو می‌کرد , می‌خوابیدند . براساس یک تحقیق جدید , اما یک جایگزین جدیدتر توانایی بیداری در پاسخ به سیگنال‌های خطر را حفظ می‌کند .

در این هفته که در مرز علم اعصاب رفتاری منتشر شد , این مطالعه نشان داد که موش‌ها در هنگام تهدید به خواب بدون دارو , به سرعت از خواب بیدار می‌شوند - - و سپس به همان سرعتی که قرص خواب استاندارد داده‌شده , به خواب فرو می‌روند .

قرص‌های خواب‌آور شایع مغز خفته شما را خفه می‌کند

حتی در طول خواب , مغز به طور مداوم اطلاعات حسی را پردازش می‌کند و اگر تهدید را تشخیص دهد , ما را بیدار می‌کند . اما رایج‌ترین نوع قرص خواب , که به عنوان تسکین‌دهنده شناخته می‌شود , ما را کم‌تر در پاسخ به ورودی حسی تحریک می‌کند .

پژوهشگر ارشد , استاد ارشد محقق ارشد دانشگاه آزاد, ژاپن , توضیح می‌دهد : " ترس, گیرنده مغزی گسترده gaba - a را تحریک می‌کند , که ما را خواب‌آلود می‌کند اما هم چنین نواحی مغزی خارج از هدف را سرکوب می‌کند . "

طی دهه گذشته , محققان در حال توسعه یک گروه جدید از داروهای خواب‌آور به نام آنتاگونیست های گیرنده اورکسین a هستند . به طور انتخابی مسیرهای خواب / خواب مغز را به طور انتخابی هدف قرار می‌دهند, که به آن‌ها مزایای ایمنی بیش از بخشش را می‌دهد . اینها عبارتند از " اثر خماری " , با احتمال کم‌تر تحت‌تاثیر قرار دادن توانایی رانندگی در روز بعد از مصرف .

همکاران و همکارانش فرض کردند که گزینش پذیری می‌تواند باعث ایجاد یک جایگزین ایمن‌تر در طول خواب و همچنین اجازه دادن به دروازه‌بان حسی مغز برای مراقبت از تهدیدها شود .

دورا ) به موش‌ها این امکان را می‌دهد تا از خواب بیدار شوند اما به آن‌ها کمک می‌کند بخوابند .

گروه تئوری خود را در موش‌ها آزمایش کردند .

موش‌ها پس از تاریک شدن تحت آزمایش و آزمایش قرار گرفتند . یک گروه به گروه ۲ - دورا , یکی دیگر از بنزودیازپین ها و گروه سوم به عنوان کنترل استفاده شد .

گزارش‌ها حاکی از آن است که دوره خواب عمیق در مقایسه با دارونما باعث افزایش مدت خواب عمیق در مقایسه با پلاسبو شد .

یک تا چهار ساعت بعد از دارو , موش‌های خفته با یک محرک تهدید کننده معرفی شدند : بوی روباه , صدای بلند مانند صدای سوت مانند سگی , یا لرزشی در قفس . فرکانس ارتعاش برای مطابقت با یک زمین‌لرزه طراحی شد - یک تهدید جدی در ژاپن و بسیاری از بخش‌های دیگر کلمه .

همانطور که انتظار می‌رفت , انگیختگی در پاسخ به این تحریکات تهدید کننده به طور معنی‌داری در تیمار بدون درمان به تاخیر افتاد , اما در تیمار دو دوره در مقایسه با دارونما معنی‌دار نبود .

حتی امیدواری بیشتری هم در این زمینه وجود داشت .

حتی با وجود اینکه این موش‌ها به سرعت از یک تهدید بیدار شده بودند , پس از آن به سرعت به خواب رفتند و سریع‌تر از پلاسبو به خواب رفتند . "

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۳۰
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی