مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

ترجیحات

ترجیحات جنسی در زنان نسبت به تفاوت در گوش درونی :

مبدا :

جامعه علم عصبی

خلاصه :

دانشمندان اولین تفاوت فیزیولوژیکی بین زنان همجنس باز و همجنس گرا را یافته‌اند . براساس یک گزارش جدید ، شبیه صداهایی که از گوش داخلی زنان همجنس باز و زنان دو جنسی تشکیل شده‌است از صداهای مشابه زنان همجنس باز ضعیف‌تر است .

واشنگتن دی سی ۳ مارس - دانشمندان اولین تفاوت فیزیولوژیکی بین زنان همجنس باز و همجنس گرا را یافته‌اند . براساس یک گزارش جدید ، شبیه صداهایی که از گوش داخلی زنان همجنس باز و زنان دو جنسی تشکیل شده‌است از صداهای مشابه زنان همجنس باز ضعیف‌تر است .

دنیس McFadden از دانشگاه تگزاس ، نویسنده اصلی این مطالعه می‌گوید : " این یافته حاکی از آن است که گوش‌های داخلی و برخی از ساختارهای مغزی ناشناخته ، در زنان همجنس باز شناخته می‌شوند ، زیرا مردان نیز انعکاس ضعیف‌تر را در گوش‌های داخلی خود نشان می‌دهند .

مطالعه McFadden's که توسط موسسه ملی on و سایر اختلالات ارتباطی تامین مالی شده‌است ، در شماره ۳ مارس مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم منتشر شده‌است .

ساندرا Witelson ، یک متخصص در رابطه با آناتومی مغز و عملکرد در زمینه گرایش جنسی در دانشگاه مک مس‌تر در اونتاریو می‌گوید : " این گزارش یک مطالعه ظریف از پدیده شنوایی ظریف در افراد همجنس باز و همجنس باز است و نتایج این نظریه را تایید می‌کنند که تفاوت در سیستم عصبی مرکزی بین افراد همجنس گرا و همجنس باز وجود دارد و این تفاوت احتمالا ً مربوط به عوامل اولیه رشد مغز است ."

در گذشته ، تحقیقاتی که differences neurobiological بین همجنس‌گرایان و heterosexuals را مورد بررسی قرار داد ، نسبت به زنان بیشتر بر مردان تمرکز کرده‌است . To می‌گوید : " یافته‌های ما نشان می‌دهد که اولین ویژگی فیزیولوژیکی مرتبط با همجنس گرایی در زنان وجود دارد . "

در مطالعه جدید ، محققان یک نوع صدا ساخته‌شده توسط گوش داخلی شناخته‌شده به عنوان " انتشار تحریک‌شده otoacoustic " را بررسی کردند . ear می‌گوید : " اما ما متوجه شدیم که انتشار ۶۱ زن همجنس گرا و زنان دو جنسی در زنان نسبت به مردان همجنس باز یا بین مردان همجنس باز یا بین مردان همجنس باز و همجنس باز کم‌تر است .

افراد با کلیک قوی بر روی گازهای گلخانه‌ای تحریک‌شده ، معمولا ً در شنیدن صداهای ضعیف بهتر هستند . محققان قصد دارند مشخص کنند که آیا زنان همجنس گرا نسبت به زنان دارای جنس مخالف حساسیت شنوایی ضعیف دارند یا خیر . آن‌ها همچنین قصد دارند ببینند که آیا تفاوت‌های شنیداری اضافی بین همجنس گرایان و همجنس گرایان وجود دارد یا خیر.

McFadden عضوی از جامعه علم اعصاب است ، سازمانی از ۲۷، ۰۰۰ دانشمند و متخصص بالینی که مغز و سیستم عصبی را مطالعه می‌کنند .

محققان سایت‌ها در مغز مسئول For ؛ کار ، امکان درمان ، درمان را بیابید .

مبدا :

دانشگاه بوفالو

خلاصه :

محققان در دانشگاه بوفالو و مرکز پزشکی امور سربازان آمریکایی در بوفالو با استفاده از پرتونگاری انتشار پوزیترون ، برای اولین بار به مناطق خاص مغزی که مسئول Tinnitus ، یک صدای مداوم و ناتوان‌کننده‌ای است که در گوش میلیونها آمریکایی تجربه شده‌است ، اشاره کرده‌اند .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۳۰
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی