مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

الگو

برای کمک به نشان دادن این که تاخیر در بیداری به یک تهدید در طول درمان triazolam به طور خاص ناشی از مهار گیت حسی در مغز بود ، محققان نیز موش‌های خفته را با محرک‌های حسی غیر حسی آزمایش کردند .

" این سه گروه به همان سرعت از خواب بیدار شدند که ما ناگهان مقدار اکسیژن را در قفس خود کاهش دادیم . این نشان می‌دهد که تاخیر در تحریک به محرکه‌ای تهدید کننده ناشی از triazolam ناشی از مهار کلی سیستم‌های بیدار در مغز نیست .

مطالعات انسانی برای تایید ایمنی و اثربخشی DORA مورد نیاز است .

اگرچه باید دیده شود که آیا DORAs همان خواص را دارند که در انسان‌ها استفاده می‌شود ، مطالعه ما بینش مهم و امیدوارکننده را در امنیت این hypnotics فراهم می‌کند ."

از سال ۲۰۱۴ ، DORA دیگری به نام surovexant تصویب قانون گذاری را در ژاپن ، ایالات‌متحده و استرالیا کسب کرده‌است . تا کنون ، هزینه بالای و آزمایش بالینی محدود surovexant استفاده از آن را محدود کرده‌است ، در میان نگرانی‌هایی که به اندازه کافی بالا هستند تا باعث بهبود قابل‌توجه خواب در روز بعد شوند . DORAs جدید در حال حاضر در حال توسعه می‌توانند بر این اثر hangover غلبه کنند اگر آن‌ها به سرعت از بدن پاک شوند تا suvorexant ، به طوری که تاثیرات آن‌ها کم‌تر از حد مجاز باشد . چشم خود را peeled نگاه دارید .

موش‌ها به طور نامنظم نشانه‌هایی از بی‌خوابی را ارائه می‌کنند .

موش‌های مهندسی ژنتیک از مشکلات خواب مشترک تقلید می‌کنند

مبدا :

دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن

خلاصه :

محققانی که با موش‌های آزمایشگاهی با مشکلات خواب مانند افرادی که مبتلا به بیماری ژنتیکی هستند و نوع ۱ ( NF۱ ) کار می‌کنند معتقدند که حیوانات به ریختن نور در بی‌خوابی مربوط به NF۱ یا عوامل دیگر کمک خواهند کرد .

موش‌ها که به طور نامنظم می‌خوابند می‌توانند به محققان کمک کنند تا راز بی‌خوابی را حل کنند .

محققان دانشکده پزشکی دانشگاه سنت لوییس در سن لوییس ، موش‌ها را به طور ژنتیکی اصلاح کردند تا از نوع بیماری ژنتیکی neurofibromatosis ۱ ( NF۱ ) ، که همراه با مشکلات خواب است ، تقلید کنند . آن‌ها متوجه شدند که حیوانات ، مانند برخی از افراد مبتلا به NF۱ ، در آب‌های کوتاه و irregular به خواب رفته‌اند . محققان گفتند مطالعه این موش‌ها باعث شناسایی مکانیسم‌های مولکولی و سلولی می‌شود که به اشتباه می‌روند و باعث ایجاد الگوهای خواب پراکنده در افراد با این بیماری می‌شوند .

دیوید H می‌گوید : " موش‌ها ابزاری برای ما هستند تا درک کنیم که اختلالات خواب چگونه رخ می‌دهند و چگونه اختلال خواب به مشکلات یادگیری و توجه کمک می‌کند . " Gutmann ، MD ، PhD ، Donald O . Schnuck ، پروفسور عصب‌شناسی خانواده و نویسنده ارشد "study's " ، گفت: " این کار می‌تواند هر دوی آن‌ها را با NF۱ و دیگران بدون NF۱ که مشکل خواب دارند ، اعمال کند ."

این یافته‌ها در روز ۴ ژانویه در ژورنال تحقیقات خواب منتشر شد .

به اندازه نیمی از افراد مبتلا به سرطان پستان - - شرایطی که باعث تومورهای خوش‌خیم در مغز و اعصاب در سراسر بدن می‌شود - دچار مشکل افتادن و یا ماندن در خواب می‌شوند . ناتوانی‌های یادگیری و مشکلات توجه نیز در کودکان مبتلا به نارساخوانی ، رایج است و هر دوی آن‌ها ممکن است با خواب ضعیف تشدید شوند . اما پزشکان می‌دانند که چرا برخی از کودکان مبتلا به NF۱ مشکلات خواب و دیگران را توسعه می‌دهند و نه می‌توانند کاره‌ای زیادی انجام دهند تا به آن‌ها کمک کنند تا بهتر بخوابند .

Gutmann که مرکز Neurofibromatosis در دانشگاه واشنگتن را هدایت می‌کند ، گفت : " در حال حاضر ما فقط با کودکان و بزرگسالان برخورد می‌کنیم و مشکلات خواب مانند درمان بیماران را بدون NF۱ درمان می‌کنیم زیرا ما درک می‌کنیم که علل آن‌ها چیست . "

مولف اول ، Corina Anastasaki ، دکترای علوم و اعصاب ، موش‌های bred را با جهش در ژن Nf۱ خود مشابه آنچه در مردم با NF۱ دیده می‌شود ، پرورش می‌دهد . سپس ، - Rensing و مایکل جی . دکتر وانگ ، دکترای حقوق ، دکتر آلن پی . و ژوزفین بی . پروفسور گرین عصب‌شناسی کودکان ، که بر نسخه‌های مینیاتوری موش of که برای مطالعات خواب می‌پوشند ، نصب شده‌است و آن‌ها را قادر می‌سازد تا امواج مغزی را اندازه‌گیری کرده و الگوهای خواب را شناسایی کنند.

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۳۰
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی