مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

گروه

تحقیق بر روی یک گروه جدید از ژن به نام " microrna " متمرکز است که تولید پروتیین را در داخل سلول‌ها کنترل می‌کند . این تحقیق به تفصیل در یک microrna به نام " microrna - ۱۳۴ " به بررسی و بررسی قرار گرفت و متوجه شد که سطح of - ۱۳۴ در قسمتی از مغز که منجر به صرع در بیماران مبتلا به صرع می‌شود ، بسیار بیشتر است .

محققان دریافتند که با استفاده از یک نوع جدید از مولکول مشابه به نام an که بر روی " microrna - ۱۳۴ " قفل می‌شوند و آن را از سلول مغز حذف می‌کنند ، محققان دریافتند که می‌توانند از وقوع حملات صرعی جلوگیری کنند .

پروفسور دیوید Henshall ، استادیار فیزیک پزشکی & ، RCSI و نویسنده ارشد در این مقاله گفت : ما به دنبال یافتن چیزی هستیم که در سلول‌های مغزی رخ می‌دهد تا صرع را تحریک کند. تحقیقات ما یک ژن کاملا ً جدید مرتبط با صرع را کشف کرده‌است و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم این ژن را با استفاده از مولکول‌های مواد مانند برای کاهش حساسیت brain's به تشنج و فرکانس وقوع آن‌ها هدف قرار دهیم ."

دکتر اوا Jimenez - - Mateos ، رئیس بخش پزشکی فیزیک پزشکی ، RCSI و اولین مولف این مقاله گفت : " تحقیقات ما نشان داد که داروی antagomir ، سلول‌های مغز را از اثرات سمی مصادره طولانی‌مدت محافظت می‌کند و اثرات درمان می‌تواند تا یک ماه طول بکشد ."

صرع در ایرلند به تنهایی ۳۷، ۰۰۰ نفر را تحت‌تاثیر قرار داد . برای هر دو نفر از سه نفر مبتلا به صرع ، حمله‌های آن‌ها تحت کنترل دارو است ، اما یکی از سه بیمار ، علی‌رغم تجویز دارو ، به صرع ادامه می‌دهد . این مطالعه می‌تواند به طور بالقوه روش‌های درمانی جدیدی برای بیماران ارائه کند .

این تحقیق توسط یک کمک مالی از سوی بنیاد علوم ایرلند ( SFI ) حمایت شد . محققان در بخش پزشکی فیزیک پزشکی & و Therapeutics سلولی & سلولی ، RCSI ، متخصص بالینی در بیمارستان Beaumont و متخصصان در ساختار مغز از موسسه Cajal در مادرید در این مطالعه شرکت داشتند .

الگوهای مغزی موسیقی می‌تواند به پیش‌بینی حملات صرعی کمک کند .

مبدا :

دانشگاه نیوکاسل

خلاصه :

بینش جدید در الگوهای الکتریکی مغز نشان می‌دهد که چگونه امواج مغزی با فرکانس‌های رو به افزایش سریع ، مانند glissandi موسیقی ، می‌توانند به پیش‌بینی زمانی که بیمار قصد دارد یک حمله صرعی را آغاز کند ، کمک کند .

تحقیقات انجام‌شده توسط نیوکاسل University's دکتر مارک کانینگهام و پروفسور Miles Whittington و پروفسور مک Hadwen برای تحقیقات انسانی ، نشانگر یک نشانگر زیستی جدید در انسان‌ها است .

مغز شما ریتم‌های الکتریکی تولید می‌کند و با استفاده از الکترودهای EEG - - الکترودها روی پوست سر - محققان قادر به نظارت بر الگوهای مغزی بیماران مبتلا به صرع می‌باشند . هم در بیماران و هم در بافت مغز ، این تیم توانست شاهد یک موج غیر عادی از مغز باشد که به دلیل افزایش سریع فرکانس در طول زمان ، قابل‌توجه است .

این تیم پی برد که این ریتم مغز برای انسان‌ها منحصر به فرد است و آن‌ها معتقدند که این آهنگ می‌تواند مربوط به صرع باشد .

دکتر کانینگهام ، سخنران ارشد در neuronal Dynamics در دانشگاه نیوکاسل گفت : " ما توانستیم EEG جمع‌آوری‌شده از بیماران مبتلا به صرع مقاوم در برابر دارو را که مدام در طول یک دوره دو هفته‌ای تحت نظارت بودند را بررسی کنیم . در طی آن زمان ما شاهد الگوهای فعالیت الکتریکی با فرکانس رو به افزایش سریع ، درست مانند glissandi ، در آستانه ظهور به یک حمله صرعی بودیم ."

" ما در روزه‌ای اول کار هستیم و می‌خواهیم این موضوع را در یک گروه بزرگ‌تر از بیماران بررسی کنیم ، اما ممکن است یک بینش امیدبخش در زمانی که یک حمله آغاز می‌شود را ارائه کند ."

Professor Whittington افزود : " آهنگسازان کلاسیک مانند گوستاو Mahler برای استفاده از نت‌های موسیقی که به سرعت در حال افزایش هستند مشهور هستند - - برای بیان حالت‌های تند پیش‌بینی . به طور مشابه ، ما الگوهای glissando مانند فعالیت الکتریکی مغز را شناسایی کردیم که در پیش‌بینی ضبط بیماران مبتلا به صرع ، تولید شد ."

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۲۹
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی