مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

مطالبه

Yellen که به رژیم ketogenic از طریق همسرش ، الیزابت Thiele ، استاد HMS of ، که برنامه صرع کودکان را در بیمارستان MassGeneral برای کودکان هدایت می‌کند ، می‌گوید : " ارتباط بین متابولیسم و بیماری صرع معمولا ً در این مطالعه صورت نگرفته است ، اما به طور شگفت انگیزی موثر واقع نشده است و برای بسیاری از کودکان که مواد مخدر برای آن‌ها کار می‌کند ، کار می‌کند .

دانیال که قبلا ً یک وظیفه دوگانه غافلگیر کننده را برای پروتیینی که به خاطر نقش آن در آپوپتوز شناخته شده‌بود کشف کرده بود ، گفت : " ما می‌دانستیم که باید بین متابولیسم و صرع از یک زاویه جدید ، یک وظیفه دوگانه غافلگیر کننده را کشف کنیم : پروتیین ، BCL - ۲ مرتبط با مرگ سلولی ، یا نامناسب ، همچنین متابولیسم گلوکز را منظم می‌کند . "

Gimenez - Cassina بعدا ً کشف کرد که تغییرات خاصی در متابولیسم تغییر پذیر در سلول‌های مغز از گلوکز به کتون ها رخ می‌دهد . با این حال ، دقیقا ً مشخص است که چطور .

Yellen مظنون به یافتن راه‌حل در کانال‌های یونی پتاسیم است . در حالی که کانال‌های یونی و کلسیم تمایل به تحریک سلول‌ها دارند ، از جمله نورون‌ها ، کانال‌های پتاسیم تمایل به سرکوب فعالیت‌های الکتریکی سلولی دارند . آزمایشگاه او قبلا ً گروهه‌ای کتون را به فعال‌سازی کانال‌های حساس پتاسیم ( ATP ) در نورون‌ها متصل کرده بود . Yellen فرض کرده بودند که رژیم ketogenic workedbecause کتون ، نورون‌ها را به اندازه کافی سوخت برای عملکرد نرمال فراهم می‌کند ، اما هنگامی که طوفان الکتریکی و انرژی یک حمله صرعی را تهدید می‌کند ، مجاری KATP فعال می‌توانند طوفان را خاموش کنند . اما تاثیرات رژیم غذایی پهن و پیچیده است ، بنابراین نمی‌توان مطمئن شد .

اثراتی که آزمایشگاه Danial's کشف کرده بود - توانایی BAD's برای تغییر سوخت و seizures - - یک راه جدید برای بررسی اثرات درمانی متابولیسم تغییر یافته ارائه کرد . محققان با هم تصمیم گرفتند تا بررسی کنند که آیا سوئیچ Danial's بر مسیر Yellen's نظارت دارد یا نه ، و اینکه آیا آن‌ها قادر به مهندسی معکوس از رژیم ketogenic هستند یا خیر .

می‌توانستند . محققان با کار کردن در موش‌های تغییر یافته ژنتیکی، پروتیین مضر را برای کاهش متابولیسم گلوکز و افزایش متابولیسم بدن در مغز تغییر دادند . Seizures کاهش یافت، اما هنگامی که آن‌ها کانال KATP را از بین بردند - - شواهد قوی مبنی بر اینکه مسیر بد - KATP مقاومت در برابر حملات صرعی را به خود جلب می‌کند ، از بین رفته‌است . آزمایش‌ها بیشتر نشان داد که در واقع نقش BAD's در متابولیسم وجود دارد ، نه مرگ سلولی که اهمیت دارد . این یافته‌ها ، پروتئین بد را یک هدف امیدبخش برای داروهای newepilepsy می‌سازند .

وی گفت : " رژیم به نظر می‌رسد که این روش سالم برای درمان صرع باشد، اما بسیار سخت است . Yellen گفت : " من منظورم رژیم غذایی در کل سخت است ، و این رژیم غذایی واقعا ً سخت است " .

پاسخ به اولین درمان اعتیاد ممکن است نشان‌دهنده احتمال ضبط آینده افراد مبتلا به صرع باشد.

مبدا :

آکادمی علوم مغز و مغز آمریکا ( aan )

خلاصه :

بر طبق یک مطالعه جدید ، چگونه افرادی که مبتلا به صرع تشخیص‌داده شده‌اند به اولین درمان خود واکنش نشان می‌دهند ، ممکن است به احتمال اینکه آن‌ها به حمله‌های بیشتری ادامه دهند ، علامت دهند .

بر طبق تحقیقی که در تاریخ ۹ مه ۲۰۱۲ منتشر شد ، مجله پزشکی آکادمی پزشکی مغز و اعصاب آمریکا ، چگونه افرادی که مبتلا به صرع تشخیص‌داده شده‌اند به اولین درمان خود واکنش نشان می‌دهند ، ممکن است به احتمال اینکه آن‌ها به حمله‌های بیشتری ادامه دهند ، اشاره کنند .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۲۹
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی