مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

مداوم

کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که FSE ۵ درصد از FS را تشکیل می‌دهد ؛ با این حال ، FSE ۲۵ درصد از تمام دوران کودکی SE را تشکیل می‌دهد و بیش از ۷۰ درصد از موارد SE در سال دوم زندگی رخ می‌دهد . ؟ بیماری صرع لوب گیجگاهی می‌تواند به صرع لوب گیجگاهی ، به ویژه صرع لوب گیجگاهی ( TLE ) باشد .

نویسنده اصلی دکتر لئون Epstein a ، متخصص عصب‌شناسی کودکان در دانشکده داروسازی دانشگاه نورث Feinberg و آن رابرت H می‌گوید : " یک هدف از مطالعه FEBSTAT ، تعیین فرکانس of - ۶ A ، HHV - ۶ B و HHV - ۷ به عنوان علت of و اینکه آیا عفونت با هر کدام از این herpesviruses خطر آسیب مغزی و صرع را افزایش می‌دهد ، می‌باشد . " بیمارستان Children's Children's شیکاگو .

این تیم ۱۹۹ کودک را بین سنین ۱ ماه و ۵ سال ثبت کرد که همراه با FSE در ۷۲ ساعت بعد از این حادثه یک ارزیابی برای عفونت herpesvirus دریافت کردند . viremia با استفاده از واکنش زنجیره پلیمراز ( PCR ) شناسایی شد که حضور of - ۶ A ، HHV - ۶ B یا HHV - ۷ A DNA و RNA را شناسایی کرد . در ارتباط با نتایج PCR ، محققان از titers آنتی‌بادی استفاده کردند تا مشخص کنند که آیا عفونت یک herpesvirus اولیه یا فعال است یا خیر .

یافته‌ها حاکی از آن است که تقریبا ً یک سوم کودکان مبتلا به FSE HHV - ۶ یا HHV - ۷ viremia داشته‌اند . HHV - ۶ B viremia به ترتیب در ۳۲ % از شرکت کنندگان کودک شناسایی شد و به ترتیب ۳۸ و ۱۶ کودک به ترتیب دارای عفونت اولیه و فعال بودند . محققان دریافتند که ۷ درصد از کودکان مبتلا به HHV - ۷ viremia در اساس و ۲ کودک مبتلا به عفونت اولیه ۶ / ۷ / ۷ بودند . تفاوت آشکاری در سن ، نوع بیماری ، تب ، ساختارهای تشنج ، یا ناهنجاری‌های مادرزادی در کودکان با یا بدون داشتن یکی از the وجود نداشت .

محققان FEBSTAT به دنبال ۱۹۹ کودک دخیل در این مطالعه هستند که انتظار دارند تا ۴۰ % از این جمعیت کودکان را تشکیل دهند . مطالعه FEBSTAT مشخص می‌کند که آیا یک ارتباط بین تشنج طولانی و تب شدید ایجاد شده توسط HHV - ۶ B viremia و توسعه of وجود دارد . مطالعه حاضر به شواهدی از تحقیقات قبلی " دوناتی " و همکاران و " Fotheringham " و " Fotheringham " و " who " و " who " که در نمونه‌های مغزی بیماران مبتلا به صرع شناسایی شدند ، می‌افزاید .

دکتر اپستین - نتیجه‌گیری می‌کند : " اگر مطالعه FEBSTAT متوجه شود که FSE ناشی از HHV - ۶ B به طور کامل درک شده‌است ، این بینش مبنای آزمایش‌های بالینی درمان‌های ضد ویروسی و ضد التهاب را فراهم می‌کند .

گزارش مربوط به صرع در ۶۸ % از بیماران صرع myoclonic نوجوان گزارش شده‌اس

مبدا :

ویلی - به لک ول

خلاصه :

یک مطالعه پی‌گیری ۲۵ ساله نشان می‌دهد که ۶۸ درصد از بیماران مبتلا به صرع myoclonic نوجوان ( JME ) دچار صرع شدند و حدود ۳۰ درصد دیگر به درمان اعتیاد به دارو ( AED ) نیاز نداشتند .

یک مطالعه پی‌گیری ۲۵ ساله نشان می‌دهد که ۶۸ درصد از بیماران مبتلا به صرع myoclonic نوجوان ( JME ) دچار صرع شدند و حدود ۳۰ درصد دیگر به درمان اعتیاد به دارو ( AED ) نیاز نداشتند . یافته‌های منتشر شده در ۶ ژوئن در Epilepsia ، نشریه انجمن بین‌المللی علیه صرع ( ILAE ) ، گزارش داد که وقوع تشنج generalized - clonic قبل از مصادره دو جانبه رخ داد و AED به طور قابل‌توجهی نتیجه توقیف بلندمدت ضعیف را پیش‌بینی کرد .

بیماران با تجربه JME ، از بازوها ، شانه‌ها و گاهی اوقات پاها را تجربه می‌کنند . شواهد قبلی حاکی از آن است که JME یک نوع شایع صرع ( تا ۱۱ % از افراد مبتلا به صرع است )، که بیشتر در زنان بیشتر از مردان اتفاق می‌افتد ، و با شروع به طور معمول در نوجوانی … هنوز بحث‌های زیادی بین متخصصان در مورد نتیجه طولانی‌مدت JME وجود دارد ، و در مورد آن عوامل نتیجه حمله را پیش‌بینی می‌کنند .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۲۹
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی