مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

غیرتهاجمی

روش غیر تهاجمی جدید برای تشخیص صرع

مبدا :

دانشگاه مینه‌سوتا

خلاصه :

مهندسین پزشکی توضیح داده‌اند که چگونه یک نوع جدید از مغز غیر تهاجمی به سرعت بعد از حمله گرفته شد و بینش اضافه‌ای را به علل ممکن و درمان برای بیماران مبتلا به صرع ارایه داد . یافته‌های جدید به طور خاص می‌تواند به نفع میلیونها نفر باشد که قادر به کنترل بیماری صرع خود با دارو نیستند .

یک تیم متشکل از مهندسین دانشگاه مینه سوتا و محققان کلینیک مایو این مطالعه پیشگامانه را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد چگونه یک نوع جدید از مغز غیر تهاجمی به سرعت بعد از حمله صرع دریافت می‌کند و بینش اضافه‌ای را به علل ممکن و درمان برای بیماران مبتلا به صرع ارائه می‌دهد . یافته‌های جدید به طور خاص می‌تواند به نفع میلیونها نفر باشد که قادر به کنترل بیماری صرع خود با دارو نیستند .

یافته‌های study's شامل موارد زیر است :

داده‌های مهم در مورد عملکرد مغز را می‌توان از طریق روش‌های غیر تهاجمی ، نه تنها در طول یک حمله ، بلکه بلافاصله پس از یک حمله ، جمع‌آوری کرد .

بخش قدامی مغز بیشتر درگیر حمله‌های جدی است .

پرخوری در لوب گیجگاهی در میان بزرگسالان بسیار رایج است . تکنیک جدید مورد استفاده در این مطالعه به تعیین طرف مغز کمک خواهد کرد که در آن تشنج از بین برود .

بن او ، یک استاد مهندسی بیوپزشکی در دانشکده علوم و مهندسی و مولف ارشد این مطالعه ، گفت : " این اولین مطالعه‌ای است که در آن از روش‌های غیر تهاجمی جدید برای مطالعه بیماران پس از حمله به جای توقیف استفاده شد .

صرع تقریبا ً ۳ میلیون آمریکایی و ۵۰ میلیون نفر را در سراسر جهان تحت‌تاثیر قرار داد . در حالی که داروها و درمان‌های دیگر به بسیاری از افراد در تمام سنین کمک می‌کنند که با صرع زندگی می‌کنند ، حدود ۱ میلیون نفر در ایالات‌متحده و ۱۷ میلیون نفر در سراسر جهان به حمله‌های خود ادامه می‌دهند که می‌تواند به شدت زندگی آن‌ها را محدود کند.

بزرگ‌ترین چالش برای محققان پزشکی یافتن بخشی از مغز مسئول این seizures برای تعیین درمان ممکن است . در گذشته ، اغلب تحقیقات بر مطالعه بیماران در حین انجام یک حمله ، یا چیزی که از نظر فنی به عنوان فاز " ictal " از یک حمله مشخص است ، متمرکز بوده‌است . برخی از این مطالعات شامل روش‌های تهاجمی نظیر عمل جراحی برای جمع‌آوری داده‌ها بودند .

در مطالعه جدید ، محققان دانشگاه مینه سوتا و کلینیک مایو از یک رویکرد جدید با مطالعه مغز ۲۸ بیمار بلافاصله پس از مصادره استفاده کردند و یا چیزی که از لحاظ فنی به عنوان فاز " postictal " از یک حمله آگاه است . آن‌ها از یک نوع تخصصی از EEG بدون تهاجم با ۷۶ الکترود متصل به پوست سر برای جمع‌آوری داده‌ها در مقابل اکثر تحقیقات قبلی استفاده کردند که ۳۲ الکترود را بکار برد . محققان از تکنولوژی تصویربرداری تخصصی برای جمع‌آوری اطلاعات درباره بیمار استفاده کردند . یافته‌ها ممکن است به روش‌های مبتکرانه پیدا کردن مناطق مغز مسئول ضبط در بیماران انفرادی با استفاده از استراتژی‌های غیر تهاجمی منجر شود .

او گفت : " تکنولوژی تصویربرداری که ما در دانشگاه مینسوتا ایجاد کردیم به ما اجازه داد تا با این تحقیق مقابله کرده و چندین هزار نقطه داده جمع‌آوری کنیم که به ما کمک کرد تا یافته‌های خود را مشخص کنیم .

او که به تازگی به عنوان رئیس موسسه مهندسی پزشکی در پزشکی منصوب شده‌بود ، گفت که این مطالعه نمونه خوبی از هم‌کاری واقعی بین مهندسی و پزشکی برای تحقیقات بیشتر پزشکی است .

او گفت : " نوآوری‌های مهندسی در ترکیب با هم‌کاری متخصصان بالینی در کلینیک مایو این تحقیق را به واقعیت تبدیل کرده‌است . "

علاوه بر او ، اعضای تیم تحقیقاتی شامل دانشگاه مینه‌سوتا ، دانشجوی دکترا مهندسی بیوپزشکی ، لین یانگ ، گرگوری A . Worrell ، کلینیک مایو ، عصب‌شناسی و بخش صرع ؛ سیندی نلسون ، کلینیک مایو ، عصب‌شناسی و بنجامین Brinkmann ، کلینیک مایو ، عصب‌شناسی . بودجه این تحقیق توسط موسسه ملی بهداشت تامین شده‌است .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۲۹
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی