مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

حمله

این تیم فعالیت الکتریکی بیماران نیوکاسل و گلاسکو را با کمک همکاران دکتر دریک دانکن و دکتر آل ین راسل و هم‌کاری با گروه جراحی صرع در بیمارستان عمومی نیوکاسل به ثبت رساند .

این تیم پس از دریافت مجوز از بیماران برای استفاده از بافت‌های مغزی که در طی عملیاتی برای درمان seizures از بدن جدا شده بود ، قادر به مشاهده و مطالعه با جزئیات بسیار زیاد و تخلیه به صورت تکه‌هایی از این بافت صرعی که در آزمایشگاه حفظ شد ، بودند .

این تیم کشف کرد که glissandi ، برخلاف سایر انواع فعالیت‌های صرع که قبلا ً مورد مطالعه قرار گرفته، به شدت به آسیب‌شناسی اختلال در بافت مغزی مبتلا به صرع مبتلا هستند . این تیم با پروفسور راجر traub در مرکز تحقیقات IBM واتسون در نیویورک کار کرد تا پیش‌بینی‌ها را با استفاده از مدل‌های محاسباتی بسیار دقیق فراهم کند . با دستکاری شرایط مواد شیمیایی اطراف بافت مغزی مبتلا به صرع انسان با توجه به این پیش‌بینی‌ها ، آن‌ها کشف کردند که glissandi به هیچ یک از اتصالات شیمیایی معمولی بین سلول‌های عصبی که بر سر اکثر عملکردهای مغز تاثیر می‌گذارند ، نیاز ندارد . در عوض ، glissandi با ترکیبی از تغییرات بزرگ در PH بافت ، خواص الکتریکی خاص انواع خاصی از سلول‌های عصبی و مهم‌تر از همه ، ارتباط مستقیم الکتریکی بین این سلول‌های عصبی ایجاد شد .

دکتر کانینگهام " توضیح می‌دهد : " این کار همچنین نشان می‌دهد که با توجه به فواصل زمانی که فرد باید به طور آزمایشی در جوندگان دیده شود که the ممکن است ویژگی منحصر به فردی مغز بیمار صرعی باشد . "

دکتر Kailah Eglington ، مدیر اجرایی بنیاد دکتر Hadwen گفت : " از بین همه اختلالات مغزی انسانی ، تحقیقات صرع در حال حاضر تعداد زیادی از حیوانات آزمایشگاهی را در سراسر جهان به کار گرفته‌است .

دکتر Cunningham's در دانشگاه نیوکاسل با هدف بررسی کاستی‌های تحقیقات موجود بر روی حیوانات از طریق حذف حیوانات از این معادله و پرداختن به این موضوع مستقیما ً در انسان‌ها ، تلاش می‌کند .

آیا ویروس roseola ممکن است در پشت صرع باشد ؟ سرایت ویروس در کودکی به حملات طولانی‌مدت با تب

مبدا :

ویلی - به لک ول

خلاصه :

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که herpesviruses انسان ( HHV ) - ۶ B و HHV - ۷ ، عموما ً به عنوان ویروس roseola شناخته می‌شوند ) ، یک سوم از وضعیت تب و تب را تشکیل می‌دهند . نتایج نشان می‌دهند که HHV - ۶ B ممکن است در توسعه صرع یا تحقیقات بیشتر مورد نیاز باشد .

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که herpesviruses انسان ( HHV ) - ۶ B و HHV - ۷ ، عموما ً به عنوان ویروس roseola شناخته می‌شوند ) ، یک سوم موارد وضعیت تب ( FSE ) را تشکیل می‌دهند . نتایج مطالعه آینده‌نگر که در حال حاضر در Epilepsia در دسترس است ، سندی است که توسط ویلی - به لک ول از طرف انجمن بین‌المللی مقابله با صرع منتشر می‌شود و پیشنهاد می‌کند که ۶ - ۶ B ممکن است در توسعه صرع و تحقیقات بیشتر مورد نیاز باشد .

FEBSTAT یک مطالعه چند منظوره از نتایج of است که برای شناسایی عواملی که ریسک آسیب به هیپوکامپ را افزایش می‌دهند ، ناحیه‌ای از مغز مسئول حافظه بلند مدت بوده و در توسعه صرع لوب گیجگاهی نقش دارد . این مطالعه توسط موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی ( NINDS ) از موسسه ملی بهداشت ( NIH ) تامین می‌شود .

طبق تحقیقات قبلی ، تا ۵ % از کودکان زیر ۵ سال دچار seizures تب شدند و آن را شایع‌ترین نوع کشف و با اوج مصرف در ۲ سالگی ساخت . در حالی که مصادره کوتاه‌مدت یا ساده به شدت رایج است ، ۵ درصد - - ۸ % از موارد تمدید شده و معیارهای وضعیت epilepticus ( SE ) را برآورده می‌کنند - - شرایطی بحرانی که در آن یک حمله مداوم بیش از ۳۰ دقیقه طول می‌کشد .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۲۹
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی