مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

تجربه

بیماران با تجربه JME ، از بازوها ، شانه‌ها و گاهی اوقات پاها را تجربه می‌کنند . شواهد قبلی حاکی از آن است که JME یک نوع شایع صرع ( تا ۱۱ % از افراد مبتلا به صرع است )، که بیشتر در زنان بیشتر از مردان اتفاق می‌افتد ، و با شروع به طور معمول در نوجوانی … هنوز بحث‌های زیادی بین متخصصان در مورد نتیجه طولانی‌مدت of وجود دارد ، و در مورد آن عوامل نتیجه حمله را پیش‌بینی می‌کنند .

دکتر فلیکس اشنایدر و همکاران مرکز صرع در دانشگاه Greifswald در آلمان برای بررسی بیشتر نتایج JME و عوامل پیشگویانه در دانشگاه of در آلمان داده‌های ۱۲ مرد و ۱۹ بیمار زن را مورد مطالعه قرار دادند . تمام شرکت کنندگان دارای حداقل ۲۵ سال پی‌گیری بودند که شامل بررسی سوابق پزشکی ، و مصاحبه‌های تلفنی یا شخصی بودند .

شصت و هشت درصد از ۳۱ بیمار JME از توقیف معاف شدند ، و ۲۸ درصد از درمان به خاطر بدست آوردن آزادی عمل قطع شد . پیش‌بینی‌کننده‌های مهم از پیامد حمله طولانی‌مدت ضعیف شامل : وقوع تشنج عمومیت سنجی عمومی ( GTCS - - که قبلا ً به عنوان صرع در زندان شناخته می‌شد ) که بر کل مغز تاثیر می‌گذارند و تحت‌تاثیر تشنج دو جانبه ( جنبش‌های غیر عادی در هر دو طرف بدن و یک رژیم از AED ) قرار دارند .

محققین همچنین مشخص کردند که بهبود of با استفاده از روش درمانی AED به طور قابل‌توجهی امکان ضبط کامل آزادی را افزایش داده‌است . با این حال ، زمانی که درمان قطع شد ، وقوع پاسخ photoparoxysmal ( تخلیه مغز در واکنش به فلاش‌های کوچک از نور ) به طور قابل‌توجهی خطر افزایش وقوع مجدد حمله را پیش‌بینی کرد .

دکتر اشنایدر نتیجه‌گیری می‌کند : " یافته‌های ما امکان رفتار شخصی بیمار JME فرد را تایید می‌کند . " درمان در طول زندگی لزوما ً در بسیاری از بیماران برای حفظ آزادی تصرف مورد نیاز نیست . درک the برای نتیجه موفقیت‌آمیز حمله بلندمدت ، به پزشکان در گزینه‌های درمان خود برای افراد مبتلا به JME کمک خواهد کرد ."

مهندسی معکوس در برنامه " معجزه "

مبدا :

دانشکده پزشکی هاروارد

خلاصه :

محققان مقاومت به دست آوردن پروتیین را به پروتیینی که متابولیسم سلولی را در مغز تغییر می‌دهد ، پیوند می‌دهند . یافته‌ها ، که رژیم غذایی رژیم بسیار کم کربوهیدرات را روشن می‌کنند ، ممکن است منجر به توسعه درمان‌های جدید برای صرع شود .

برای دهه‌ها ، متخصصان عصب شناسان تشخیص داده‌اند که رژیم غذایی بالایی در چربی و بسیار کم در کربوهیدرات می‌تواند حمله‌های ناگهانی صرع را کاهش دهد که در برابر درمان اعتیاد مقاومت می‌کند . اما تا به حال ، رژیم غذایی چگونه کار می‌کرد و چرا ، یک راز بود .

در حال حاضر، محققان موسسه سرطان دنا - Farber و دانشکده پزشکی هاروارد ، پاسخ را پیشنهاد کرده‌اند که مقاومت به مصادره را به aprotein پیوند می‌دهد که متابولیسم سلولی را در مغز تغییر می‌دهد . این تحقیق که قرار است در بیست و چهارم ماه مه مجله journal منتشر شود، ممکن است منجر به توسعه درمان‌های جدید برای صرع شود .

این تحقیق به طور مشترک توسط موسی دانیال ، استادیار بخش زیست‌شناسی سلولی در موسسه سرطان Dana و گری Yellen ، و گری Yellen استاد دانشگاه هاروارد در دانشکده پزشکی هاروارد هدایت شد . اولین نویسنده ، آلفردو Gimenez - Cassina ، یکی از همکاران تحقیقاتی در آزمایشگاه Danial's بود .

صرع ، یک اختلال نورولوژیکی و عصبی است که با حمله‌های مکرر مشخص می‌شود ، یک طوفان الکتریکی در مغز که می‌تواند به عنوان تشنج ، از دست دادن کنترل موتور و یا از دست دادن هوشیاری آشکار شود . برخی موارد ofepilepsy می‌توانند با رژیم غذایی بهبود یابند که مصرف شکر را به میزان زیادی کاهش می‌دهد و نورون‌ها را تحریک می‌کند تا از سوخت مرسوم گلوکز به محصولات جانبی چربی به نام بدنه‌های کتون ، تغییر دهند . رژیم غذایی به اصطلاح ketogenic که تقلیدی از گرسنگی است ، بیش از ۸۰ سال پیش توضیح داده شد و در دهه ۹۰ میلادی دوباره مورد توجه قرار گرفت . مطالعات اخیر تایید می‌کنند که این اثر کارساز است، اما روشن می‌کند که چطور این کار را انجام می‌دهد.

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۲۹
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی