یک مطالعه جدید به این نتیجه میرسد که : در هنگام ارزیابی یک دانشآموز سیاهپوست , معلمان سفید انتظار موفقیت تحصیلی کمتری نسبت به معلمان سیاهپوست دارند . این امر به ویژه برای پسران سیاهپوست صدق میکند .
اشتراک : داستان کامل هنگام ارزیابی یک دانشآموز سیاهپوست , معلمان سفید انتظار موفقیت تحصیلی کمتری نسبت به معلمان سیاهپوست دارند . این امر به ویژه برای پسران سیاهپوست صدق میکند .
نتیج دادرسی امیدواری | باش آغاراجاخ | گزارش دانشگاه دوک | خطر باکتری های شکمی | سنجش خطر بیماری | مدرسه چند نژادی |
این مطالعه یافتهاست که وقتی یک معلم سیاهپوست و یک معلم سفید همان دانشآموز سیاهپوست را ارزیابی میکنند , معلم سفید حدود ۱۰ درصد احتمال دارد که پیشبینی کند که دانشآموز مدرک تحصیلی چهار ساله را تکمیل خواهد کرد . معلمان سفید نیز به احتمال ۹۵ درصد کمتر از دبیرستان فارغالتحصیل میشوند .
نیکلاس سارکوزی , یک اقتصاددان در دانشکده هنر و علوم دانشگاه جانز هاپکینز , گفت : " چیزی که ما میبینیم این است که معلمان و معلمان سیاهپوست بطور نظاممند درباره یک دانشجو کاملا ً مخالف هستند . " یکی از آنها باید اشتباه باشد . " این مطالعه , در آینده در مجله اقتصاد مجله آموزش , و در حال حاضر به صورت آنلاین در دسترس است, حاکی از آن است که انتظارات فروتنانه برخی از معلمان میتوانند به پیشگوییهای خود عمل کنند . او گفت که این انتظارات پایین میتواند بر عملکرد دانش آموزان , به ویژه آنهایی که فاقد دسترسی به مدلهای نقشی هستند که میتوانند انتظارات پایین یک معلم را خنثی کنند , تاثیر بگذارد .
وی گفت : " اگر من یک معلم باشم و تصمیم بگیرم که یک دانشآموز خوب نیست , ممکن است آن را به دانش آموزان منتقل کنم . " معلمی به دانشجویی میگوید که باهوش نیستند , به شدت در مورد اینکه دانشآموز درباره آینده شان چه احساسی دارد و شاید تلاشی که آنها در مدرسه انجام میدهند , سنگین است . محققان میگویند : " یافتهها همچنین احتمالا ً فراتر از سیستم آموزشی است که منجر به تعصبات نژادی در محل کار , صنعت خدمات و سیستم قضایی جنایی میشود .
برای تجزیه و تحلیل دادهها از مطالعه طولی استفاده شد . این بررسی از دو معلم مختلف پرسیده شد که هر کدام یک دانشآموز خاص را در ریاضیات یا خواندن تدریس میکردند تا پیشبینی کنند که یک دانشآموز به مدرسه برود . با دانش آموزان سفید , رتبهبندی هر دو معلم یکسان بود . اما با دانش آموزان سیاهپوست , به ویژه پسران , تفاوتهای زیادی وجود داشت - - معلمان سفید انتظارات بسیار کمتری نسبت به معلمان سیاهپوست داشتند .
این مطالعه نشان داد که وایت و سایر معلمان غیر سیاه به احتمال ۹۵ درصد بیشتر از معلمان سیاهپوست برای پیشبینی دانش آموزان سیاهپوست به دبیرستان نمیروند .
معلمهای غیر سیاهپوست به احتمال ۹۵ درصد کمتر از دانشجویان سیاهپوست انتظار داشتند که مدرک تحصیلی چهار ساله را تکمیل کنند . انتظارات بیشتر برای معلمان غیر سیاهپوست با جنسیت متفاوت نسبت به دانش آموزان کاهش یافت . این قطره حتی برای پسران سیاهپوست بیشتر شد , به ویژه وقتی که معلم ریاضی آنها ارزیابی را انجام میداد .
معلمان غیر سیاهپوست بیشترین احتمال را داشتند که پسران سیاهپوست خود را پیشبینی کنند .
معلمان زن سیاهپوست به طور قابلتوجهی نسبت به توانایی پسران سیاهپوست در تکمیل دبیرستان نسبت به معلمان دیگر خوشبین هستند . آنها به احتمال ۹۵ درصد کمتر از معلمان سفید بودند تا پیشبینی کنند که دانش آموزان دبیرستان از دبیرستان فارغالتحصیل نمیشوند .
معلمان مرد سفید نسبت به دانش آموزان دختر سیاهپوست انتظارات پایینی دارند .
معلمان ریاضی احتمالا ً انتظارات پایینی برای دانش آموزان دختر دارند .
اختلال روانی نوجوانان | مدیر مدرسه بهداشت | اثرات القا شده | بیماری روانی ها | اهمیت و فلسفه ازدواج در اسلام | درمان ، دلایل و عوامل بی خوابی |
- ۹۸/۰۴/۰۷