مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

مرحله

این کارگاه از مرحله‌ای صدایی استفاده کرد که به دانش آموزان اجازه می‌داد تا " احساس لرزش " از راکت ، ستاره‌ها ، کهکشان‌ها ، supernovae ، و حتی بقایای انفجار بزرگ را حس کنند . اعضای تیم متریال خود را علنی کرده و تجربیات خود را برای کمک به معلمان و سایر مربیان در سراسر جهان برای تعامل مشابه با جامعه ناشنوایان در فعالیت‌های رشته‌های پایه ، تهیه کرده‌اند .

از سال ۲۰۱۵ ، گیلیان ویلسون ، نایب‌رئیس ارشد تحقیقات و توسعه اقتصادی و استاد علوم فیزیک و ستاره‌شناسی در UCR ، و ماریو De ، مدیر سیستم ملی محققان مکزیک و یک دانشجوی دوره دکترا در UCR ، پروژه‌های توسعه ستاره‌شناسی ، کارگاه traveling ، پروژه‌های تحقیقاتی میان رشته‌ای ، تحویل دهندگان دوره لیسانس را توسعه داده‌اند - - که ۴۰۰۰۰ نفر را تحت‌تاثیر قرار داده‌است .

آن‌ها پیش از این با CSDR معلم کار کرده‌اند و از زبان اشاره آمریکایی و یا ASL ، در رویداده‌ای عمومی ستاره‌شناسی ، اطمینان حاصل کرده‌اند ، اما هرگز یک فعالیت مورد هدف برای جامعه ناشنوا را توسعه نداده اند .

حدود ۳۶۰ میلیون نفر در سراسر جهان از فقدان شنوایی رنج می‌برند . در ایالات‌متحده ، حدود ۱۱ میلیون شهروند از نظر عملکردی ناشنوا و یا گزارش مشکل را گزارش می‌کنند . شهر ریورساید شامل تمرکز زیادی از دانش آموزان ناشنوا است زیرا خانه to تن‌ها مدرسه عمومی ناشنوا در کالیفرنیای جنوبی است .

پروفسور لیو - گفت : " طراحان آموزش رشته‌های غیر رسمی و فعالیت‌های کمک‌رسانی عمومی اغلب افراد را با فقدان شنوایی مورد غفلت قرار می‌دهند . ما از داستان‌سرایی ، ویدئو ، و تصاویر در کارگاه برای آوردن معانی به صداهای جهان استفاده کردیم - که همه آن‌ها برای یک تجربه بسیار جذاب برای دانش آموزان ساخته شده‌بودند ."

ویلسون گفت : " دانش آموزان به روشنی این تجربه را دوست داشتند .

پروفسور وینکلر و ویلسون چندین بار این کارگاه را به مدت سه روز در CSDR برگزار کردند و با استفاده از بازخورد استادان و دانش آموزان تنها برای انتقال بهتر مفاهیم علمی ، بلکه برای بهبود تجربه دانش آموزان استفاده کردند . سخنرانی آن‌ها دانشجویان را در یک سفر کیهانی گرفت : سفر دانشجویان " از زمین "، جایی که طوفان‌های تندری به سوی خورشید در حال حرکت بودند ، جایی که طوفان خورشیدی را تجربه کردند . این سفر به مشتری ادامه یافت و از حلقه‌های زحل عبور کرد و به ستارگان آلفا قنطورس A و B ادامه داد . دانش آموزان از کهکشان ابر ماژلانی بزرگ گذشتند و با انفجار ابر نو مواجه شدند . سفر با مواجهه با پس‌زمینه کیهانی کیهانی به پایان رسید ، تشعشعات باقیمانده از بیگ بنگ . تغییرات دما در این تابش sonified بود تا به دانش آموزان اجازه دهند تا آن‌ها را به عنوان ارتعاشات تجربه کنند .

پروفسور لیو وینکلر گفت : " افراد ناشنوا نسبت به افرادی که در حال طراحی کارگاه هستند حس لامسه بیشتری نسبت به افراد شنوایی دارند . دانش آموزان بر روی زمین چوبی ویژه‌ای نشسته‌اند و با یک صفحه تلویزیون روبرو هستند . هنگامی که صداها پخش می‌شود ، آن‌ها توسط سیستم صدا به عنوان ارتعاشات منتقل‌شده به درون زمین منتقل می‌شوند . در این میان ویدیوها و تصاویری که اطلاعات را فراهم می‌کنند بر روی صفحه نمایش داده می‌شوند . ما داستان را می‌گوییم و مفسر آنچه که در زبان اشاره آمریکایی می‌گوییم را امضا می‌کنیم ."

این کارگاه راه جدیدی را برای برقراری ارتباط با پدیده‌های کیهانی ، مرتبط با صدا ، به جامعه ناشنوا ، باز می‌کند و در را برای توسعه بیشتر در توسعه عمومی با استفاده از ارتعاشات برای درگیر کردن و تحریک دانشجویان باز می‌کند .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۱/۱۸
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی