مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

جنبه های

جنبه‌های رشد و عوامل محیطی در ارتباط با ظهور و پیشرفت اختلال دوقطبی در کودکان و نوجوانان بسیار مهم هستند . از دید رشد ، اختلال دوقطبی در نوجوانان و اختلال دوقطبی موسوم به " اختلال دوقطبی " ، اختلال یا دو اختلالات مربوط به یک زنجیره مشترک نیست .

تشخیص تفاوت در تشخیص اختلال دو قطبی از اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی و اختلال در کودکان و نوجوانان امری مهم است .

درمان اختلال دوقطبی در جوانان شامل استراتژی‌های pharmacological و non است . تفاوت در پروفایل ‌های tolerability داروها باید در تصمیم‌گیری در مورد درمان و بهینه‌سازی ضریب benefice / ریسک در نظر گرفته شود .

در سال‌های آتی تشخیص و تشخیص اختلال دو قطبی در کودکان باید به شدت براساس مارکرهای بیولوژیکی مثل ساختار مغزی و مدارهای عصبی باشد . در ترکیب با تاریخچه بالینی ، انتظار می‌رود که این رویکرد منجر به تشخیص و درمان دقیق‌تر ، دقیق‌تر و دقیق‌تر شود .

شباهت‌های عمده مغز در اختلال دو قطبی و شیزوفرنی یافت می‌شود .

مبدا :

کالج سلطنتی جراحان در ایرلند ( RCSI )

خلاصه :

محققان مطالعه‌ای انجام داده‌اند که شباهت‌های زیادی در اختلال دو قطبی و شیزوفرنی پیدا کرده‌است .

محققان کالج سلطنتی جراحان در ایرلند ( RCSI ) و Beaumont Hospital مطالعه‌ای انجام داده‌اند که شباهت‌های زیادی در اختلال دو قطبی و شیزوفرنی پیدا کرده‌است . این تحقیق همچنین برای اولین بار به این نکته اشاره دارد که فرآیندی که چگونگی انتقال اطلاعات از نورون به نورون در مغز را کنترل می‌کند در هر دو شرایط تغییر می‌کند و ممکن است به طور بالقوه به توسعه روش‌های بهبود یافته در آینده کمک کند .

این مطالعه اولین بار بود که به sub در بخشی از مغز که به عنوان هیپوکامپ شناخته می‌شود ، نگاه کرد . Abnormalities در هیپوکامپ ، از جمله the یافته‌های مربوط به اسکیزوفرنی هستند و همچنین در اختلال دو قطبی نیز نقش دارند . مناطق ویژه‌ای از هیپوکامپ ( مناطق cornu ammonis ۲ و ۳ ) متفاوت از نظر چگونگی تاثیر proteins ، در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی در مقایسه با جمعیت عمومی یافت شدند . تفاوت‌های مشاهده‌شده در این مناطق تقریبا ً در هر دو شرایط یک‌سان بود . فرآیندی که چگونگی انتقال اطلاعات از طریق رفت و آمد پروتیین را کنترل می‌کند و از سیناپس ( یک نقطه اتصال که به نورون اجازه عبور سیگنال به سلول دیگر را می‌دهد ) نیز در هر دو بیماری تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد .

پروفسور دیوید Cotter ، گروه روان‌پزشکی ، RCSI و Beaumont اظهار داشت : " مطالعه ما اولین مطالعه‌ای است که عمق پروتیین بین اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی را نشان می‌دهد چرا که آن‌ها در مغز و فرآیندهای مرتبط با آن‌ها ظاهر می‌شوند . اگر چه این دو شرایط با علایم متفاوتی وجود دارند اما تحقیقات نشان داده‌اند که آن‌ها از نظر چگونگی حضور آن‌ها در مغز تقریبا ً یک‌سان هستند ."

آیا ممکن است احساس بدی داشته باشد ؟ احساس مثبت در اختلال دو قطبی

مبدا :

انجمن علوم روانی

خلاصه :

احساسات مثبت مثل شادی و دلسوزی برای سلامت ذهنی و جسمانی شما خوب هستند و به پرورش خلاقیت و دوستی کمک می‌کنند . اما به نظر می‌رسد که افرادی که اختلال دو قطبی دارند، چیز خوبی داشته باشند . یک مقاله جدید بررسی می‌کند که چگونه عواطف مثبت ممکن است در اختلال دوقطبی منفی شوند .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۲۲
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی