مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

تحرکات عصبی

مداخله آنلاین میزان درمان افسردگی را در مادران نوجوان بهبود می‌بخشد .

مبدا :

دانشگاه لوئیزویل

خلاصه :

یک برنامه آنلاین مادران نوجوان را در ۱۰ استان کنتاکی متقاعد کرد تا به دنبال کمک پزشکی برای افسردگی باشند و روشی ارزان برای افزایش نرخ درمان بهداشت روانی برای این گروه آسیب‌پذیر تاکید کنند .

براساس گزارش دانشگاه of ، یک برنامه آنلاین مادران نوجوان را در ۱۰ استان کنتاکی متقاعد کرده‌است تا به دنبال کمک پزشکی برای افسردگی باشند و روشی ارزان برای افزایش نرخ درمان بهداشت روانی برای این گروه آسیب‌پذیر تاکید کنند .

این وب سایت شامل فیلم‌هایی از مادران نوجوان است که تجربیات خود را با افسردگی پس از زایمان ، پرسش و پاسخ ، و منابع محلی و ملی از جمله ارجاع به خدمات مشاوره‌ای و خطوط تلفنی پیش‌گیری از بدرفتاری با کودکان توصیف می‌کنند .

افسردگی پس از زایمان مانع یک رابطه mother's با فرزند خود می‌شود، عملکرد او در کار و مدرسه ، مادر و توسعه . M . سینتیا مک Logsdon ، دکترا ، W.H.N.P. - قبل از میلاد ، دانشکده پرستاری و محقق علوم پرستاری و محقق این مطالعه .

با توجه به این مطالعه ، نیمی از حدود ۴۰۰۰۰۰ نوجوان ۱۸ و کوچک‌تر که سالیانه در ایالات‌متحده مبتلا به علائم افسردگی هستند ، اما کم‌تر از ۲۵ درصد مراجعات به ارزیابی افسردگی و درمان را دنبال می‌کنند .

این تحقیق که از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ انجام شد شامل بیش از ۲۰۰ مادر نوجوان در بخش‌های شهری ، حومه شهری و روستایی در کنتاکی بود و با کمک بلاعوض nearly دلاری از سوی موسسه ملی بهداشت تامین مالی شد .

مطالعه کنندگان در مطالعه به طور متوسط ۱۸ ساله بودند ، عمدتا ً آفریقایی - آمریکایی ، مدرک دیپلم دبیرستان نداشتند و در سال گذشته تولد یافته بودند .

برای هر دو بخش روستایی و شهری ، مداخله منجر به تغییرات قابل‌توجه در نگرش ، قصد برای درمان افسردگی و در واقع به دنبال درمان شد .

بررسی تردید در مورد اسپری‌های آب‌نمک برای افسردگی

مبدا :

دانشگاه ولز جنوبی

خلاصه :

محققان تاثیر و ایمنی of ketamine برای افسردگی را مورد تردید قرار داده‌اند و محاکمه آزمایشی آن‌ها به دلیل اثرات جانبی ضعیف در بیماران ، متوقف شده‌است .

اسپری آب‌نمک به عنوان یک روش امیدوار کننده برای ارائه ketamine به بیماران مبتلا به افسردگی مقاوم در برابر درمان ، به عنوان یک روش امیدبخش برای استفاده و کم‌تر تهاجمی از دیگر روش‌های ارائه بالینی نظیر تزریق ، جلب شده‌است .

با این حال برخلاف آزمایش‌ها قبلی ، این مطالعه اخیر ماهیت غیرقابل‌پیش‌بینی of ketamine را از یک نفر به بعدی نشان می‌دهد . نتایج امروزه در ژورنال of منتشر می‌شوند .

نویسنده lead ، پروفسور Colleen ، که در موسسه سگ سیاه مستقر است ، گفت : " It's واضح است که روش intranasal تحویل ketamine آنقدرها که اول به نظر می‌رسد ساده نیست . "

" بسیاری از عوامل هنگامی که نوبت به درمان ketamine بینی می‌رسد در حال بازی هستند . جذب بین افراد متفاوت خواهد بود و می‌تواند در هر روز در یک فرد براساس این قبیل چیزها به عنوان سطوح mucous در بینی و تکنیک کاربردی خاص مورد استفاده قرار گیرد ."

آزمایش آزمایشی با هدف تست امکان تکرار دوزهای مکرر of از طریق یک دستگاه intranasal در میان ۱۰ شرکت‌کننده با افسردگی شدید ، پیش از یک محاکمه کنترل‌شده randomised بزرگ‌تر انجام شد .

شرکت کنندگان برای اولین بار در طی چهار هفته تحت نظارت مرکز مطالعه ، آموزش‌های گسترده‌ای را در تکنیک‌های صحیح مدیریت خود ، پیش از دریافت هر دوره از هشت تیمار و یا کنترل فعال در یک دوره چهار هفته ، تحت نظارت قرار دادند .

پس از واکنش‌های اولیه به اسپری بینی ، مقدار مورد نظر در میان بیماران مورد مطالعه قرار گرفت تا فواصل زمانی طولانی‌تر را بین اسپری‌های ذکر کنند .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۰/۱۹
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی